Cégünk fő profilja társasházak, lakóparkok, kisebb lakóközösségek közös képviseleti tevékenységeinek magas színvonalú ellátása. Az elmúlt évek tapasztalatai igazolják a tulajdonosi szemléletű ingatlankezelés hatékonyságát és eredményességét. Működésünkben kiemelten kezeljük a biztonságos költségvetés kidolgozását és fenntartását, szem előtt tartva a lakóközösség költséghatékony törekvéseit. A gazdálkodás során célunk – a szükséges javítási munkák elvégzése mellet – az értéknövelő beruházások felkutatása és kivitelezése is, melyek igényesebbé, kényelmesebbé, biztonságosabbá teszik az ott lakók életét.

  • A társasház működési számlájának kezelése – költségkímélő elektronikus átutalásos rendszerben
  • A felújítási, megtakarítási alapjainak kezelése
  • Szervezeti és Működési Szabályzat elkészítése és közgyűlés elé terjesztése
  • A társasház teljes pénzforgalmának, naprakészkönyvelése – APEH által elfogadott könyvelés
  • APEH felé történő jelentések elkészítése és megküldése elektronikus ügyfélkapun keresztül
  • Tulajdonosi folyószámlák (albetétek – lakások) egyenlegeinek naprakész nyilvántartása
  • Pénzügyi beszámolók elkészítése
  • Költségvetési terv készítése – a szolgáltatóktól előzetesen beszerzett árváltozások figyelembevételével együtt
  • Közgyűlések megszervezése és lebonyolítása
  • Folyamatos tulajdonosi tájékoztatás
  • Számvizsgáló Bizottsággal folyamatos kapcsolattartás
  • A közös költség befizetések folyamatos ellenőrzése
  • Közös költség kintlévőségek behajtására jogi folyamatok megindítása
  • Vállalkozói és karbantartási szerződések megkötése
  • Karbantartási munkák megrendelése előzetes árajánlatkérés, versenyeztetés után
  • Az elvégzett szakipari munkák ellenőrzése, vállalkozási díjak kifizetése teljesítésigazolás után
  • Azonnali hibaelhárítást igénylő beavatkozás megrendelésének megadása
  • Biztosítótársaságokkal történő kapcsolattartás, kárbejelentés és hibaelhárítás közreműködése
  • Közüzemekkel való kapcsolattartás
  • Lakástakarék illetve lakáskassza szerződéseinek karbantartása
  • Önkormányzatokkal és azok kezelő cégeivel való kapcsolattartás
  • Önkormányzati és egyéb pályázati lehetőségek felkutatása
  • Önkormányzati és egyéb pályázatok megírása, benyújtása közgyűlési határozat alapján
  • Társasház kulcsállományának és épületterveinek kezelése
  • Könyvvizsgálók pályáztatása
  • Jegyzőkönyvek, határozatok nyilvántartása

Ügyfélszolgálati iroda:

7621 Pécs, Király utca 60.

Ügyfélfogadás: H – P: 10 – 17

Telefon/fax: 72/227-500

E-mail: tarsashaz@svhaz.hu

Közös képviselőink:

Kotnyek Mihály
06-20/91-63-769

Benkovics Gábor
06-20/96-77-572