- A társasház működési számlájának kezelése – költségkímélő elektronikus átutalásos rendszerben
- A felújítási, megtakarítási alapjainak kezelése
- Szervezeti és Működési Szabályzat elkészítése és közgyűlés elé terjesztése
- A társasház teljes pénzforgalmának, naprakészkönyvelése – APEH által elfogadott könyvelés
- APEH felé történő jelentések elkészítése és megküldése elektronikus ügyfélkapun keresztül
- Tulajdonosi folyószámlák (albetétek – lakások) egyenlegeinek naprakész nyilvántartása
- Pénzügyi beszámolók elkészítése
- Költségvetési terv készítése – a szolgáltatóktól előzetesen beszerzett árváltozások figyelembevételével együtt
- Közgyűlések megszervezése és lebonyolítása
- Folyamatos tulajdonosi tájékoztatás
- Számvizsgáló Bizottsággal folyamatos kapcsolattartás
- A közös költség befizetések folyamatos ellenőrzése
- Közös költség kintlévőségek behajtására jogi folyamatok megindítása
- Vállalkozói és karbantartási szerződések megkötése
- Karbantartási munkák megrendelése előzetes árajánlatkérés, versenyeztetés után
- Az elvégzett szakipari munkák ellenőrzése, vállalkozási díjak kifizetése teljesítésigazolás után
- Azonnali hibaelhárítást igénylő beavatkozás megrendelésének megadása
- Biztosítótársaságokkal történő kapcsolattartás, kárbejelentés és hibaelhárítás közreműködése
- Közüzemekkel való kapcsolattartás
- Lakástakarék illetve lakáskassza szerződéseinek karbantartása
- Önkormányzatokkal és azok kezelő cégeivel való kapcsolattartás
- Önkormányzati és egyéb pályázati lehetőségek felkutatása
- Önkormányzati és egyéb pályázatok megírása, benyújtása közgyűlési határozat alapján
- Társasház kulcsállományának és épületterveinek kezelése
- Könyvvizsgálók pályáztatása
- Jegyzőkönyvek, határozatok nyilvántartása