Az SV-HÁZ Kft. Társasházkezelő Iroda nevében a képviseleti teendőket Kotnyek Mihály és Benkovics Gábor látják el. A feladatokat egyszerre két közös képviselő végzi egy díjazásért. Nincs szabadság, nyaralás, távollét, ami kellemetlen pillanatot okozhat a tulajdonosoknak, hiszen egyikük személye mindig elérhető!

Az elmúlt évek tapasztalata igazolja az általunk végzett, tulajdonosi szemléletű ingatlankezelés hatékonyságát és eredményességét – egyre több Társasház keres meg minket személyes ajánlás alapján…

Működésünkben nagy hangsúlyt fektetünk Társasházaink biztonságos költségvetésének kidolgozására, szem előtt tartva a tulajdonosi közösség költség racionális törekvéseit. A társasház megkötött szerződéseit évről-évre felülvizsgáljuk, mert fontosnak tartjuk az ár-érték arány minél optimálisabb érvényesülését. A partner cégeket folyamatos pályáztatásával választjuk ki, biztosítva ezzel, hogy a Társasház a lehető legkedvezőbb áron jusson magas színvonalú szolgáltatásokhoz!

A tulajdonosokkal való folyamatos kapcsolattartás együttműködésünk sikerének kulcsfontosságú tényezője. Célunk a naprakész és széleskörű tájékoztatás. Megbízóinkat elektronikus levelezés útján igyekszünk információhoz (közös költség befizetés egyenlegét, kimutatások, közösség bevételek-kiadások, energia felhasználást, Társasház pénzügyi helyzetét, stb.) juttatni és a felmerülő problémákra, kérdésekre gyorsan reagálni.

Sajnos egyre több Társasház kerül nehéz helyzetbe a tulajdonosi közös költség hátralékok miatt. A kintlévőségek behajtására cégünk kidolgozott egy behajtási folyamatot, mely (természetesen a törvények szabta keretek között) a leghatékonyabb eljárásokat foglalja magába, ezzel biztosítva a Társasház zavartalan működését.

Minden Társasház életében adódik váratlan meghibásodás (éjszaka, hétvégén, vagy több napos ünnep idején) mely azonnali beavatkozást igényel. Ilyenkor 0-24 órás készenlétet biztosító partner cégeink nagyon rövid időn belül megkezdik a hiba szakszerű elhárítását, sok esetben több milliós kártól megkímélve a Társasházat.

A gazdálkodás során elvünk, hogy pusztán nem csak az elengedhetetlenül szükséges javításokat végezzük el, hanem olyan értéknövelő munkálatokat is, melyek igényesebbé, kényelmesebbé, biztonságosabbá teszik az ott lakók életét. Ezt minden bizonnyal Önök is így szeretnék a saját Társasházuk esetén is hiszen az ingatlanvásárlás hosszú távú befektetés.

Büszkék vagyunk arra, hogy azok a tulajdonosi közösségek, melyek minket választottak, évről-évre bizalmat szavaznak Társaságunknak!

Ügyfélszolgálati iroda:

7621 Pécs, Király utca 60.

Nyitva: Hétfőtől – Péntekig 09 – 17-óráig

Telefon/fax: 72/227-500

E-mail: tarsashaz@svhaz.hu

Társaságunk legfőbb közös képviselői teendői:

  • A társasház működési számlájának kezelése – költségkímélő elektronikus átutalásos rendszerben
  • A felújítási, megtakarítási alapjainak kezelése
  • Szervezeti és Működési Szabályzat elkészítése és közgyűlés elé terjesztése
  • A társasház teljes pénzforgalmának, naprakész könyvelése – NAV által elfogadott könyvelés
  • NAV felé történő jelentések elkészítése és megküldése elektronikus ügyfélkapun keresztül
  • Tulajdonosi folyószámlák (albetétek – lakások) egyenlegeinek naprakész nyilvántartása
  • Pénzügyi beszámolók elkészítése
  • Költségvetési terv készítése – a szolgáltatóktól előzetesen beszerzett árváltozások figyelembevételével együtt
  • Közgyűlések megszervezése és lebonyolítása
  • Folyamatos tulajdonosi tájékoztatás
  • Számvizsgáló Bizottsággal folyamatos kapcsolattartás
  • A közös költség befizetések folyamatos ellenőrzése
  • Közös költség kintlévőségek behajtására jogi folyamatok megindítása
  • Vállalkozói és karbantartási szerződések megkötése
  • Karbantartási munkák megrendelése előzetes árajánlatkérés, versenyeztetés után
  • Az elvégzett szakipari munkák ellenőrzése, vállalkozási díjak kifizetése teljesítésigazolás után
  • Azonnali hibaelhárítást igénylő beavatkozás megrendelésének megadása
  • Biztosítótársaságokkal történő kapcsolattartás, kárbejelentés és hibaelhárítás közreműködése
  • Közüzemekkel való kapcsolattartás
  • Lakástakarék illetve lakáskassza szerződéseinek karbantartása
  • Önkormányzatokkal és azok kezelő cégeivel való kapcsolattartás
  • Önkormányzati és egyéb pályázati lehetőségek felkutatása
  • Önkormányzati és egyéb pályázatok megírása, benyújtása közgyűlési határozat alapján
  • Társasház kulcsállományának és épületterveinek kezelése
  • Könyvvizsgálók pályáztatása
  • Jegyzőkönyvek, határozatok nyilvántartása

A képviseleti díjra minden esetben személyes egyeztetés után adunk ajánlatot, felmérve a társasház egyéni igényeit és adottságait. Közös képviseleti irodánk az SV-HÁZ Kft. Pécsen a Király utca 60. szám (a Búza tér közelében) alatt található utcafronti irodája könnyen megközelíthető. Tulajdonosok kényelme érdekében a hét minden munkanapján (09:00-17:00-ig) ügyfél-szolgálati iroda üzemel.